Káposzta vízió. A SZABADKAI MAGYAR NYELVEN (IS) OKTATÓ EGYETEM. Utópia vagy merész vízió?

Tartalom

    6 látomás szülhetsz magad

    Utópia: Egy megvalósíthatatlan elképzelés, terv vagy elgondolás Káposzta vízió Nem létező dolog, amit csak elménkben látunk Wikiszotar. Szervezeti háttér, státus: - A SzE állami alapítású lenne, az MNT társalapító részvételével, - A SzE-n több nyelven lennének kurzusok, de minden szakirányon lenne magyar tannyelvű csoport, - A SzE elsősorban a vonzáskörzetében ma is működő magyarul okatató felsőoktatási intézmények által képezett humán-erőforrás - myopia látás betegség technikaiköltségvetési alapokra épülne rá MNYTTK, Káposzta vízió, CE Káposzta vízió - A SZE a következő tudományterületeken nyújtana felsőoktatási szakképzést, alap, mester és doktori akadémia képzést: társadalom-tudományok tanítóképzés, tanárképzés esetleg jogtermészettudományok matematika, fizika tanárműszaki tudományok villamosság, gépészet, mechatronikaagrár tudományok kertészet, növénytermesztésesetleg humán tudományok művészet, teológia.

    a látás jellemzője

    Kisebbségkutatási intézet - központ 12 Alapvetések II. Hallgatók: - A három integrálandó intézménynek jelenleg hallgatója van, ebből közel magyarul tanul. Ez öt év alatt további legalább hallgatót jelenthetne. Oktatói, tudományos háttér és káposzta vízió - a három intézményben jelenleg dolgozó tudományos fokozattal rendelkező dolgozók, - tudományos fokozattal rendelkező, de kinevezéssel nem rendelkező oktatók, kutatók részben külföldről, - közös képzések révén, magyarországi egyetemi oktatók, - tudományos folyóíratok indítása, SCI lista mint ambíció - korszerű és versenyképes tudományos és oktatási módszerek alkalmazása, e-learning, elektronikus könyvtár, szaknyelvi lektorátusok Szakmailag magas szinten, alaposan előkészített tervezés és döntés, a felhalmozódott tapasztalatok és hibák maximális elemzésével, 2.

    hogyan lehet helyreállítani a látást súlyos rövidlátással

    Olyan tervezet és elképzelés kidolgozása és megvalósítása, amely a lehető legkisebb mértékben sérti a többi felsőoktatási intézmény reális érdekeit, 3. A tervezési, előkészítési folyamat során sikeres és folyamatos egyeztetés az érintett intézményekkel, szakmai szervezettekkel, a VMSZ-szel, a szerbiai oktatási hatóságokkal, Szabadka városával, a magyarországi releváns hatóságokkal és intézményekkel.

    A potenciális humán erőforrás szerkezete, elkötelezettsége, valós mobilizálhatósága 16 Köszönöm a figyelmet!

    jövőkép előnyei és hátrányai