Kontaktlencsék, szemüvegek és kiegészítők online | Alensa HU

Táplálkozás a látáshoz

táplálkozás a látáshoz

Egy jó étrend elősegíti testünk gyarapodását, valamint segíti a javító folyamatokat és a fertőzések elleni küzdelmet. A kor előrehaladtával testünk sejtjei egyre nehezebben regenerálódnak.

Ez hatással van a szem egészségére és a látás minőségére is.

táplálkozás a látáshoz

A szem egészségére irányuló kutatások kimutatták, hogy a nem megfelelő étrend és táplálkozás kapcsolatba hozható az időskori sárgatest-degenerációval AMDami az időskori szemromlásra használatos orvosi kifejezés.

A legtöbb ember látása az életkor előrehaladtával romlik, de szerencsére a megfelelő táplálkozással csökkenthetjük a kockázatot, és lassíthatjuk a folyamatot, így tovább élvezhetjük az egészséges látás előnyeit. A szem számára elengedhetetlen tápanyagok Négy fontos tápanyagcsoportot ismerünk, amelyek jót tesznek a szem egészségének: Antioxidáns hatású vitaminok Az A- C- és E-vitaminok antioxidánsokat tartalmaznak, amelyek segítik a szem sejtjei és szövetei egészségének látáskezelés rókagombával, így lassítják az AMD előrehaladását.

Látásjavítás táplálkozás által Természetes jelenségnek tartjuk, hogy mindennapi információk többségét látás által gyűjtjük be.

A C-vitamin ismereteink szerint csökkenti a szürkehályog kialakulásának kockázatát. A lutein és a zeaxantin Több tanulmány is kimutatta, hogy a karotinoidoknak nevezett antioxidáns hatású tápanyagok csökkentik az AMD-hez hasonló krónikus szembetegségek kialakulásának kockázatát, és lassítják a betegségek súlyosbodását.

Buddhista meditációs technikák A test különféle fontos szervei között a szem a legjelentősebb és a látás kiszolgálásának fontos funkcióját szolgálja. Ezért nagyon fontos, hogy egy ember úgy dolgozzon, hogy egészségesen tartsa a szemét, és mentes minden lehetséges problémától. A szem és a látás rendszeres ellenőrzésével együtt nagyon fontos az egészséges rutin munka betartása, amely elősegítheti a jó szem egészségét.

Omega-3 Ez egy folt jelent meg a látásra esszenciális zsírsav fontos szerepet játszik a csecsemők és a gyermekek látásának kialakulásában. Az omega-3 zsírsavban szegény táplálkozás kapcsolatba hozható a szembetegségek és az AMD kialakulásával.

Teljes napi étrend! #mutimiteszel

A szárazszem-szindrómaegy betegség, amely befolyásolja a szem könnyképző képességét, összefüggésben áll az omega-3 hiányával. Ásványi anyagok A cink és a réz segíti a tápanyagok és a vitaminok felszívódását. Egy nagy kutatóvizsgálat kimutatta, hogy az antioxidáns hatású vitaminok cink-oxiddal és réz-oxiddal a réz egy fajtája kombináltan, nagy mennyiségben történő fogyasztása lassítja az AMD súlyosbodását.

Kontaktlencsék, szemüvegek és kiegészítők online | Alensa HU

A szem egészségét megőrző ételek A továbbiakban öt olyan ételtípust ismertetünk, amelyek jótékony hatással vannak a szem egészségére: Egyen sok zöldséget Ha szemét a megfelelő tápanyagokkal szeretné ellátni, nem is választhat jobbat a zöld leveles zöldségeknél.

Rengeteg luteint és antioxidáns hatású vitamint tartalmaznak. A fodros kel az egyik legjobb ismert luteinforrás a zöldségek között, amelyet szorosan követ a spenót és a friss petrezselyem. Színes fogások A karotinoidok felelősek számos zöldség és gyümölcs élénk színéért.

A látás nagyon energia- és tápanyagigényes.

Egy tányérnyi színes, karotinoidokban gazdag étel tartalmazzon kukoricát, kivit, tököt, cukkinit, vörös szőlőt és zöld vagy narancssárga paprikát.

Ezek a gyümölcsök és zöldségek jó táplálkozás a látáshoz a szem egészségének fenntartásában fontos szerepet játszó antioxidáns hatású vitaminoknak is. Valamilyen halféle A zsíros halak rengeteg omega-3 zsírsavat tartalmaznak. A lazac, tonhal és a makréla az omega-3 zsírsavak legjobb forrása.

További cikkeink a témában

Tojás bármilyen stílusban A tojás sárgájának sárga színéért is a karotinoidok felelősek. Valószínűleg a tojás sárgája a létező legjobb táplálkozás a látáshoz és zeaxantinforrás.

táplálkozás a látáshoz

Ne feledje a cinket Egy adagnyi osztriga sokkal több cinket tartalmaz, mint bármely más étel, de a többi kagylófajta és a marhahús is magas cinktartalommal rendelkezik. A tejben, sajtokban és a kenyérben is található némi cink.

táplálkozás a látáshoz

Az ilyen ételek étrendbe történő beépítése segíti a szem egészségének megőrzését, de jót tesz az általános egészségnek is. Ha többet szeretne tudni az AMD-ről és a szürkehályogról, olvassa el a hosszú távú szembetegségekről szóló oldalt.